تبلیغات
وبلاگ مدرسه ی شهید دستغیب1 کلاس دوم یک
افراد آنلاین: نفر


وبلاگ مدرسه ی شهید دستغیب1 کلاس دوم یک
نظر سنجی
به نظر شما تیپ ترین معلم ما کیست؟






چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی BAZAR v 3.2.1 را  با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند .

پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید نرم افزار بازار Bazar v3.2.1 برای گوشی های اندروید لینک دانلود – 466.62 کیلوبایت

توجه: در سایت باز شده در قسمت باریک راست صحفه (در قسمت مویایل)آندروید راکلیک کنید سپس به صحفه دوم بروید




[ جمعه 30 دی 1390 ] [ 08:28 ق.ظ ] [ علیرضا افضلی فرد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط دانش آموزان دوم یک مدرسه ی شهید دستغیب 1 شیراز نوشته شده است.در این وبلاگ انواع مطالب ورزشی,جک و ... نوشته میشود.
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
code by night-skin.com-->
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
کد جست و جوی گوگل

كد تقویم

مشاهده جدول کامل لیگ برتر ایران

آمار سایت

تبادل لینک

خرید بک لینک
ایران ' width='100' height='40' border='0'>

// Set the number of snowflakes (more than 30 - 40 not recommended) var snowmax=35 // Set the colors for the snow. Add as many colors as you like var snowcolor=new Array("#aaaacc","#ddddFF","#ccccDD") // Set the fonts, that create the snowflakes. Add as many fonts as you like var snowtype=new Array("Arial Black","Arial Narrow","Times","Comic Sans MS") // Set the letter that creates your snowflake (recommended:*) var snowletter="*" // Set the speed of sinking (recommended values range from 0.3 to 2) var sinkspeed=0.6 // Set the maximal-size of your snowflaxes var snowmaxsize=22 // Set the minimal-size of your snowflaxes var snowminsize=8 // Set the snowing-zone // Set 1 for all-over-snowing, set 2 for left-side-snowing // Set 3 for center-snowing, set 4 for right-side-snowing var snowingzone=3 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // CONFIGURATION ENDS HERE /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Do not edit below this line var snow=new Array() var marginbottom var marginright var timer var i_snow=0 var x_mv=new Array(); var crds=new Array(); var lftrght=new Array(); var browserinfos=navigator.userAgent var ie5=document.all&&document.getElementById&&!browserinfos.match(/Opera/) var ns6=document.getElementById&&!document.all var opera=browserinfos.match(/Opera/) var browserok=ie5||ns6||opera function randommaker(range) { rand=Math.floor(range*Math.random()) return rand } function initsnow() { if (ie5 || opera) { marginbottom = document.body.clientHeight marginright = document.body.clientWidth } else if (ns6) { marginbottom = window.innerHeight marginright = window.innerWidth } var snowsizerange=snowmaxsize-snowminsize for (i=0;i<=snowmax;i++) { crds[i] = 0; lftrght[i] = Math.random()*15; x_mv[i] = 0.03 + Math.random()/10; snow[i]=document.getElementById("s"+i) snow[i].style.fontFamily=snowtype[randommaker(snowtype.length)] snow[i].size=randommaker(snowsizerange)+snowminsize snow[i].style.fontSize=snow[i].size snow[i].style.color=snowcolor[randommaker(snowcolor.length)] snow[i].sink=sinkspeed*snow[i].size/5 if (snowingzone==1) {snow[i].posx=randommaker(marginright-snow[i].size)} if (snowingzone==2) {snow[i].posx=randommaker(marginright/2-snow[i].size)} if (snowingzone==3) {snow[i].posx=randommaker(marginright/2-snow[i].size)+marginright/4} if (snowingzone==4) {snow[i].posx=randommaker(marginright/2-snow[i].size)+marginright/2} snow[i].posy=randommaker(2*marginbottom-marginbottom-2*snow[i].size) snow[i].style.left=snow[i].posx snow[i].style.top=snow[i].posy } movesnow() } function movesnow() { for (i=0;i<=snowmax;i++) { crds[i] += x_mv[i]; snow[i].posy+=snow[i].sink snow[i].style.left=snow[i].posx+lftrght[i]*Math.sin(crds[i]); snow[i].style.top=snow[i].posy if (snow[i].posy>=marginbottom-2*snow[i].size || parseInt(snow[i].style.left)>(marginright-3*lftrght[i])){ if (snowingzone==1) {snow[i].posx=randommaker(marginright-snow[i].size)} if (snowingzone==2) {snow[i].posx=randommaker(marginright/2-snow[i].size)} if (snowingzone==3) {snow[i].posx=randommaker(marginright/2-snow[i].size)+marginright/4} if (snowingzone==4) {snow[i].posx=randommaker(marginright/2-snow[i].size)+marginright/2} snow[i].posy=0 } } var timer=setTimeout("movesnow()",50) } for (i=0;i<=snowmax;i++) { document.write(""+snowletter+"") } if (browserok) { window.onload=initsnow } function doc_load(){ var i = 0; dir = 0; snake_size = 3; score = 0; h_border1.set_vis(1); h_border1.move(0,0); h_border1.width = 695; h_border1.height = 10; h_border2.set_vis(1); h_border2.move(0,410); h_border2.width = 695; h_border2.height = 10; v_border1.set_vis(1); v_border1.move(0,0); v_border1.width = 10; v_border1.height = 420; v_border2.set_vis(1); v_border2.move(685,0); v_border2.width = 10; v_border2.height = 420; for(i = 1;i <= MAX_SB;i++){ snake_body[i].set_vis(0); snake_body[i].width = 25; snake_body[i].height = 25; } for(i = 1;i <= snake_size;i++){ snake_body[i].set_vis(1); } head.set_vis(3); head.move(snake_size*25+10,10); head.width = 25; head.height = 25; head.speed_x = 25; head.speed_y = 0; var rx = Math.floor(Math.random()*25)+1; var ry = Math.floor(Math.random()*14)+1; diamond.set_vis(1); diamond.move(rx*25+10,ry*25+10); diamond.width = 25; diamond.height = 25; t_score.set_vis(1); t_score.move(20,-50); t_score.set_text("Score : " + score.toString()); t_gameover.set_vis(0); t_fscore.set_vis(0); step(); } function step(){ var i; var rx; var ry; var step_a = 1; switch(dir){ case 1:{head.set_vis(1);head.speed_x = -25;head.speed_y = 0;break;} case 2:{head.set_vis(2);head.speed_x = 0;head.speed_y = -25;break;} case 3:{head.set_vis(3);head.speed_x = 25;head.speed_y = 0;break;} case 4:{head.set_vis(4);head.speed_x = 0;head.speed_y = 25;break;} } if(col_check(head,diamond,0,1) == 1){ score += snake_size*10; t_score.set_text("Score : " + score.toString()); var is_col; do{ is_col = 0; rx = Math.floor(Math.random()*25)+1; ry = Math.floor(Math.random()*14)+1; diamond.move(rx*25+10,ry*25+10); for(i = 1;i <= snake_size;i++){ if(col_check(diamond,snake_body[i],0,0) == 1){ is_col = 1; } } }while(is_col == 1) snake_size++; snake_body[snake_size].set_vis(1); } for(i = snake_size;i >= 2;i--){ snake_body[i].move(snake_body[i-1].x,snake_body[i-1].y); } snake_body[1].move(head.x,head.y); head.step(); if(col_check(head,h_border1,0,0) == 1){ head.move(head.x,385); } if(col_check(head,h_border2,0,0) == 1){ head.move(head.x,10); } if(col_check(head,v_border1,0,0) == 1){ head.move(660,head.y); } if(col_check(head,v_border2,0,0) == 1){ head.move(10,head.y); } for(i = 1;i <= snake_size;i++){ if(col_check(head,snake_body[i],0,0) == 1){ step_a = 0; t_gameover.set_vis(1); t_gameover.move(220,80); t_fscore.set_vis(1); t_fscore.move(270,180); t_fscore.set_text("Your Score : " + score.toString()); setTimeout("doc_load()",3000); } } if(step_a == 1){setTimeout("step()",150);} }